|
Дата розміщення: 10.04.2020
XI Звіт керівництва (звіт про управління)
Вірогідні перспективи подальшого розвитку емітента |
Вірогідні перспективи подальшого розвитку емітента в цілому залежать від загального економічного стану країни, поліпшення платоспроможності як підприємств, тому на даний час керівництво не має змоги прогнозувати вірогідні перспективи подальшого розвитку Товариства більш, ніж на 12 місяців від звітної дати. Об'єктивними факторами, що визначають ступiнь ризику та безпосередньо впливають на дiяльнiсть Товариства, є законодавчi i нормативно-правовi акти, якi регулюють господарську i пiдприємницьку дiяльнiсть Товариства, бюджетна, фiнансово-кредитна та податкова системи країни, дiї органiв влади та дiї економiчних контрагентiв. В наступному році Товариство планує займатись основними видами діяльності, а саме: надання послуг з вантажного автомобільного транспорту, технічного обслуговування та ремонт автотранспортних засобів, надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна та надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів. Найголовнішими параметрами, які визначають конкурентоспроможність і ефективність роботи Товариства в ринкових умовах, є швидкість, якість надання послуг з транспортного оброблення вантажів, цінова політика, номенклатура послуг, що надає підприємство, географія обслуговування. Для подальшого розвитку підприємства Товариство планує вжити наступні заходи: - здійснювати пошук інвестицій для фінансування оновлення та розширення спектру послуг; - здійснювати перепідготовку, навчання та залучення кваліфікованих спеціалістів; - створити беззбитковий механізм управління; - проводити роботу акціонерного товариства відповідно до чинного законодавства "Про акціонерні товариства" та " Цінні папери і фондовий ринок". Для поліпшення фінансового стану на підприємстві планується застосувати: - підвищення ефективності використання основних фондів підприємства; - підвищення інтенсивності використання оборотних активів підприємства; - ефективне використання та управління обіговими коштами; - подальше збільшення обсягів реалізації послуг; - зниження матеріальних операційних витрат; - розширення ринку збуту послуг. |
Інформація про розвиток емітента |
У січні 1968 року було створено Спецавтобазу Управління молочної промисловості. 11 липня 1974 року її було перейменовано в Спецавтобазу №1 "Укрмясмолтранс", а 21 лютого 1986 року - в Спецавтотранспортне підприємство №1505. З 1992 року товариство перейшло на оренду, в 1994 році було приватизовано та стало носить назву Акціонерне товариство "Агроспецтранссервіс", а в 1998 році було перейменоване в Закрите акціонерне товариство "Агроспецтранссервіс". Загальними зборами акцiонерiв вiд 29.10.2010 року прийнято рiшення про змiну найменування Товариства з закритого акцiонерного товариства на приватне акцiонерне товариство. Нове найменування Товариства визначено наступним чином: ПРИВАТНЕ АКЦIОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АГРОСПЕЦТРАНССЕРВІС", затверджено Статут Товариства шляхом викладення у новiй редакцiї. Товариство проводить аналіз ринку, де здійснює свою діяльність, динаміки попиту з боку основних споживачів, обсягу продажів та цін у конкуруючих компаній. Це дозволяє зрозуміти поточне положення емітента на ринку, його сильні та слабкі сторони, а також негативні й позитивні зовнішні фактори, які можуть вплинути на діяльність Товариства. Найближчим часом Товариство проведе аналіз змін у законодавстві, з метою оцінки ймовірності різкого падіння цін на ринках, на яких здійснює свою діяльність емітент, а також росту цін на ресурси, що використовуються, у тому числі трудові. У цілому, план розвитку Товариства спрямований на вирішення наступних проблем: o визначення конкретних напрямків діяльності Товариства, цільових ринків і місця Товариства на цих ринках; o формулювання довгострокових та короткострокових цілей Товариства, стратегії й тактики їх досягнення, визначення осіб, відповідальних за реалізацію стратегії; o визначення складу й показників послуг, які будуть запропоновані споживачам, оцінка витрат з їхнього формування та реалізації; o оцінка фінансового становища Товариства й відповідності наявних матеріальних і фінансових ресурсів можливостям досягнення поставлених цілей, визначення потреби в капіталі та коштах; o визначення складу маркетингових заходів щодо вивчення ринку, реклами, ціноутворення, стимулювання продажів, каналів збуту тощо; o передбачення труднощів, які можуть перешкодити практичному виконанню плану й визначення шляхів мінімізації або запобігання виникнення таких труднощів. |
Інформація про укладення деривативів або вчинення правочинів щодо похідних цінних паперів емітентом, якщо це
впливає на оцінку його активів, зобов'язань, фінансового стану і доходів або витрат емітента
|
У звітному році не було укладання деривативів або вчинення правочинів щодо похідних цінних паперів емітента, що могло би вплинути на оцінку активів, зобов'язань, фінансового стану і доходів або витрат Товариства. |
Зокрема інформація про завдання та політику емітента щодо управління фінансовими ризиками, у тому числі
політику щодо страхування кожного основного виду прогнозованої операції, для якої використовуються операції
хеджування
|
В зв'язку з непередбачуваністю та неефективністю фінансового ринку України, загальна програма управлінського персоналу щодо управління фінансовими ризиками зосереджена і спрямована на зменшення їх потенційного негативного впливу на фінансовий стан Товариства. Операції хеджування Товариством у звітному періоді не застосовувались. |
Зокрема інформація про схильність емітента до цінових ризиків, кредитного ризику, ризику ліквідності та/або
ризику грошових потоків
|
Метою управління ризиками є їхня мінімізація або мінімізація їхніх наслідків. Наражання на фінансові ризики виникає в процесі звичайної діяльності Товариства. Керівництво аналізує та узгоджує політику управління кожним із ризиків. Основні фінансові інструменти підприємства, які несуть в собі фінансові ризики, включають грошові кошти, дебіторську заборгованість, кредиторську заборгованість, та піддаються наступним фінансовим ризикам: " ринковий ризик: зміни на ринку можуть істотно вплинути на активи/зобов'язання,ринковий ризик складається з ризику процентної ставки і цінового ризику; " ризик втрати ліквідності: товариство може не виконати своїх зобов'язань з причини недостатності (дефіциту) обігових коштів; тож за певних несприятливих обставин, може бути змушене продати свої активи за більш низькою ціною, ніж їхня справедлива вартість, з метою погашення зобов'язань; " кредитний ризик: товариство може зазнати збитків у разі невиконання фінансових зобов'язань контрагентами (дебіторами). Ринковий ризик Всі фінансові інструменти схильні до ринкового ризику - ризику того, що майбутні ринкові умови можуть знецінити інструмент. Товариство не піддається валютному ризику, тому що у звітному році не здійснювало валютні операції і немає валютні залишки та заборгованості. Ціновим ризиком є ризик того, що вартість фінансового інструмента буде змінюватися внаслідок змін ринкових цін. Ці зміни можуть бути викликані факторами, характерними для окремого інструменту або факторами, які впливають на всі інструменти ринку. Процентних фінансових зобов'язань немає. Товариство не піддається ризику коливання процентних ставок, оскільки немає кредитів. Ризик втрати ліквідності Товариство періодично проводить моніторинг показників ліквідності та вживає заходів, для запобігання зниження встановлених показників ліквідності. Товариство має доступ до фінансування у достатньому обсязі. Товариство здійснює контроль ліквідності, шляхом планування поточної ліквідності. Товариство аналізує терміни платежів, які пов'язані з дебіторською заборгованістю та іншими фінансовими активами, а також прогнозні потоки грошових коштів від операційної діяльності. Кредитний ризик Товариство схильне до кредитного ризику, який виражається як ризик того, що контрагент - дебітор не буде здатний в повному обсязі і в певний час погасити свої зобов'язання. Кредитний ризик регулярно контролюється. Управління кредитним ризиком здійснюється, в основному, за допомогою аналізу здатності контрагента сплатити заборгованість. Товариство укладає угоди виключно з відомими та фінансово стабільними сторонами. Кредитний ризик стосується дебіторської заборгованості. Дебіторська заборгованість регулярно перевіряється на існування ознак знецінення, створюються резерви під знецінення за необхідності. Товариство не використовує похідні фінансові інструменти в своїй операційній діяльності. |
Посилання на власний кодекс корпоративного управління, яким керується емітент |
Товариство в своїй діяльності не керується власним кодексом корпоративного управління. Відповідно до вимог чинного законодавства України, Товариство не зобов'язане мати власний кодекс корпоративного управління. Відповідно до вимог ст.33 Закону України "Про акціонерні товариства" питання затвердження принципів (кодексу) корпоративного управління товариства віднесено до виключної компетенції загальних зборів акціонерів. Загальними зборами акціонерів ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "АГРОСПЕЦТРАНССЕРВІС" кодекс корпоративного управління не затверджувався. У зв'язку з цим, посилання на власний кодекс корпоративного управління, яким керується емітент, не наводиться. |
Посилання на кодекс корпоративного управління фондової біржі, об'єднання юридичних осіб або інший кодекс
корпоративного управління, який емітент добровільно вирішив застосовувати
|
Товариство не користується кодексом корпоративного управління фондової біржі, об'єднання юридичних осіб або іншим кодексом корпоративного управління. Товариством не приймалося рішення про добровільне застосування перелічених кодексів. Крім того, акції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "АГРОСПЕЦТРАНССЕРВІС" на фондових біржах не зареєстровані, Товариство не є членом будь-якого об'єднання юридичних осіб. У зв'язку з цим, посилання на зазначені в цьому пункті кодекси не наводяться. |
Посилання на всю відповідну інформацію про практику корпоративного управління, застосовувану понад визначені
законодавством вимоги
|
Принципи корпоративного управління, що застосовуються Товариством в своїй діяльності, визначені чинним законодавством України та Статутом ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "АГРОСПЕЦТРАНССЕРВІС". Будь-яка інша практика корпоративного управління у товаристві не застосовується. |
У разі якщо емітент відхиляється від положень кодексу корпоративного управління, зазначеного в абзацах
другому або третьому пункту 1 цієї частини, надайте пояснення, від яких частин кодексу корпоративного
управління такий емітент відхиляється і причини таких відхилень. У разі якщо емітент прийняв рішення не
застосовувати деякі положення кодексу корпоративного управління, зазначеного в абзацах другому або третьому
пункту 1 цієї частини, обґрунтуйте причини таких дій
|
Емітент не має власного кодексу корпоративного управлення та не користується кодексами корпоративного управління інших підприємств, установ, організацій тому не має відхилень вiд положень кодексу корпоративного управління. |
Інформація про наглядову раду та виконавчий орган емітента |
Відповідно до чинної редакції Статуту Товариства, Наглядова рада є органом, що здійснює захист прав акціонерів Товариства і в межах компетенції, визначеної Статутом та законодавством України, контролює та регулює діяльність виконавчого органу. Рішення Наглядової ради приймаються простою більшістю голосів, які беруть участь у її засіданні. Під час голосування голова та кожен із членів Наглядової ради мають один голос. У разі, якщо голоси розділилися порівну, голос голови Наглядової ради є вирішальним. Наглядова рада Товариства обрана (переобрана у тому ж складі) загальними зборами акціонерів 24.04.2018р. у наступному складі: Голова (член) Наглядової ради - Задорожна Ольга Вікторівна (Головою Наглядової ради обрано на засіданні Наглядової ради ПРАТ "АСТС" від 24.04.2018 р.), Член Наглядової ради є акціонером та ні є: представником акціонера, представником групи акціонерів або незалежним директором. Член Наглядової ради - Сичева Тетяна Петрівна. Член Наглядової ради є акціонером та ні є: представником акціонера, представником групи акціонерів або незалежним директором. Член Наглядової ради - Сатановська Олена Миронівна. Член Наглядової ради є акціонером та ні є: представником акціонера, представником групи акціонерів або незалежним директором. Відповідно до чинної редакції Статуту Товариства, виконавчий орган є колегіальним - Правління, яке здійснює управління поточною діяльністю Товариства. Голова та члени Правління призначені Наглядовою радою Товариства 09.10.2019р. у наступному складі: Голова Правління - Вишневський Вадим Володимирович; Член Правління - Яришкiна Тетяна Вадимiвна; Член Правління - Чубак Iгор Володимирович. Рішення Правління приймаються простою більшістю голосів, які беруть участь у її засіданні. Під час голосування голова та кожен із членів Правління мають один голос. У разі, якщо голоси розділилися порівну, голос голови Правління є вирішальним. Негайних питань, якi б вимагали скликання засiдання Правління Товариства, у звiтному перiодi не виникало. |
Порядок призначення та звільнення посадових осіб емітента. Інформація про будь-які винагороди або
компенсації, які мають бути виплачені посадовим особам емітента в разі їх звільнення
|
Відповідно п. 15 ст. 2 Закону України "Про акціонерні товариства" - посадові особи органів акціонерного товариства - фізичні особи - голова та члени наглядової ради, виконавчого органу, ревізійної комісії, ревізор акціонерного товариства, а також голова та члени іншого органу товариства, якщо утворення такого органу передбачено статутом товариства. Відповідно до чинної редакції Статуту Товариства посадовими особами є: Голова та члени Наглядової ради, Голова та члени правління, Голова та члени Ревізійної комісії. Згідно Статуту Товариства обрання та припинення повноважень членів Наглядової ради: Обрання членів Наглядової ради виключно належить до компетенції загальних зборів акціонерів. Членом Наглядової ради може бути лише фізична особа. Член Наглядової ради не може бути одночасно членом виконавчого органу та/або членом Ревізійної комісії Товариства. До складу Наглядової ради обираються акціонери або особи, які представляють їхні інтереси, строком на 3 роки. Кількість членів Наглядової ради разом з Головою Наглядової ради має бути не менше 3 осіб. Особи, обрані членами Наглядової ради, можуть переобиратися необмежену кількість разів. Голова Наглядової ради обирається членами Наглядової ради з їх числа простою більшістю голосів від кількісного складу Наглядової ради. Наглядова рада має право в будь-який час переобрати Голову Наглядової ради. Загальні збори можуть прийняти рішення про дострокове припинення повноважень членів Наглядової ради та одночасне обрання нових членів. При цьому рішення про дострокове припинення повноважень членів Наглядової ради може бути прийнято, як стосовно всіх членів Наглядової ради, так і одного члена Наглядової ради. Повноваження члена Наглядової ради можуть бути достроково припинені Загальними зборами з одночасним припиненням договору у разі: 1) незадовільної оцінки його діяльності Загальними зборами за підсумками роботи за рік; 2) систематичного невиконання членом Наглядової ради обов'язків, покладених на нього згідно договору. Під систематичним невиконанням обов'язків мається на увазі, зокрема (але не обмежуючись) відсутність у більш ніж 50 % засідань Наглядової ради протягом одного календарного року; 3) втрати членом Наглядової ради (або особою, представником якої він є) статусу Акціонера. Положення про Наглядову раду може передбачати й інші випадки, коли на розгляд Загальних зборів може виноситись питання про припинення повноважень членів Наглядової ради. Без рішення Загальних зборів повноваження члена Наглядової ради припиняються: 1) за його бажанням за умови письмового повідомлення про це Товариства за два тижні - повноваження припиняються після перебігу двотижневого терміну з дати одержання Товариством відповідної письмової заяви; 2) у разі неможливості виконання обов'язків члена Наглядової ради за станом здоров'я - повноваження припиняються з дати одержання Товариством письмової заяви члена Наглядової ради або, у разі неможливості підписання членом Наглядової ради такої заяви, документа від медичної установи; 3) у разі набрання законної сили вироком чи рішенням суду, яким його засуджено до покарання, що виключає можливість виконання обов'язків члена Наглядової ради - повноваження припиняються з дати набрання законної сили вироком чи рішенням суду; 4) у разі смерті, визнання його недієздатним, обмежено дієздатним, безвісно відсутнім, померлим - повноваження припиняються з дати одержання Товариством відповідного документа, що згідно з чинним законодавством встановлює такий факт; 5) у разі отримання Товариством письмового повідомлення про заміну члена Наглядової ради, який є представником акціонера - повноваження припиняються з дати одержання Товариством письмового повідомлення заяви від акціонера Згідно Статуту Товариства призначення та припинення повноважень Голови та членів Правління: Голова та члени Правління призначаються Наглядовою радою, строком на 5 років. Кількість членів Правління разом з Головою Правління має бути не менше 3 осіб. Головою та членами Правління може бути будь-яка фізична особа, яка має повну цивільну дієздатність і не є членом Наглядової ради та/або членом Ревізійної комісії Товариства. У разі неможливості виконання Головою правління своїх повноважень, ці повноваження здійснюються призначена Наглядовою радою особа. Особа, на яку тимчасово покладаються обов'язки Голови правління за його відсутності, має всі повноваження Голови правління, передбачені законодавством України, Статутом та Положенням про виконавчий орган, в тому числі діє без довіреності від імені Товариства та представляє його інтереси в усіх установах, підприємствах та організаціях. Інші особи можуть діяти від імені Товариства у порядку представництва, передбаченому Цивільним кодексом України. Повноваження Голови та членів Правління припиняються за рішенням Наглядової ради з одночасним прийняттям рішення про призначення Голови та членів Правління. Згідно Статуту Товариства обрання та припинення повноважень членів Ревізійної комісії: Обрання членів Ревізійної комісії виключно належить до компетенції загальних зборів акціонерів. Членом Ревізійної комісії може бути лише фізична особа. Член Ревізійної комісії не може бути одночасно членом виконавчого органу та/або членом Наглядової ради Товариства. До складу Ревізійної комісії обираються фізичні особи, строком на 5 років. Кількість членів Ревізійної комісії разом з Головою Ревізійної комісії має бути не менше 3 осіб. Голова Ревізійної комісії обирається членами Ревізійної комісії з їх числа простою більшістю голосів від кількісного складу Ревізійної комісії. Ревізійна комісія має право в будь-який час переобрати Голову Ревізійної комісії. Загальні збори можуть прийняти рішення про дострокове припинення повноважень членів Ревізійної комісії. Повноваження членів Ревізійної комісії можуть бути достроково припинені Загальними зборами з одночасним припиненням договору у разі: 1) незадовільної оцінки його діяльності Загальними зборами за підсумками роботи за рік; 2) невиконання або неналежного виконання членами Ревізійної комісії своїх обов'язків. Без рішення Загальних зборів повноваження членів Ревізійної комісії з одночасним припиненням договору припиняються: 1) за його бажанням за умови письмового повідомлення про це Товариство за два тижні - повноваження припиняються після перебігу двотижневого терміну з дати одержання Товариством відповідної письмової заяви; 2) у разі неможливості виконання обов'язків за станом здоров'я - повноваження припиняються з дати одержання Товариства письмової заяви або, у разі неможливості підписання членом Ревізійної комісії такої заяви, документа від медичної установи; 3) у разі набрання законної сили вироком чи рішенням суду, яким його засуджено до покарання, що виключає можливість виконання обов'язків - повноваження припиняються з дати набрання законної сили вироком чи рішенням суду; 4) у разі смерті, визнання його недієздатним, обмежено дієздатним, безвісно відсутнім, померлим - повноваження припиняються з дати одержання Товариством відповідного документа, що згідно з чинним законодавством встановлює такий факт. |
Повноваження посадових осіб емітента |
Відповідно до чинної редакції Статуту та Положень Товариства: До повноважень членів Наглядової ради належить: 1) затвердження внутрішніх положень, якими регулюється діяльність товариства, крім тих, що віднесені до виключної компетенції загальних зборів цим Законом, та тих, що рішенням наглядової ради передані для затвердження виконавчому органу; 1-1) затвердження положення про винагороду членів виконавчого органу акціонерного товариства, вимоги до якого встановлюються Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; 1-2) затвердження звіту про винагороду членів виконавчого органу акціонерного товариства, вимоги до якого встановлюються Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; 2) підготовка порядку денного загальних зборів, прийняття рішення про дату їх проведення та про включення пропозицій до порядку денного, крім скликання акціонерами позачергових загальних зборів; 2-1) формування тимчасової лічильної комісії у разі скликання загальних зборів наглядовою радою; 2-2) затвердження форми і тексту бюлетеня для голосування; 3) прийняття рішення про проведення чергових або позачергових загальних зборів відповідно до Статуту товариства та у випадках, встановлених цим Законом; 4) прийняття рішення про продаж раніше викуплених товариством акцій; 5) прийняття рішення про розміщення товариством інших цінних паперів, крім акцій; 6) прийняття рішення про викуп розміщених товариством інших, крім акцій, цінних паперів; 7) затвердження ринкової вартості майна у випадках, передбачених цим Законом; 8) обрання та припинення повноважень голови і членів виконавчого органу; 9) затвердження умов контрактів, які укладатимуться з членами виконавчого органу, встановлення розміру їх винагороди; 10) прийняття рішення про відсторонення голови або члена виконавчого органу від здійснення повноважень та обрання особи, яка тимчасово здійснюватиме повноваження голови виконавчого органу; 11) обрання та припинення повноважень голови і членів інших органів товариства; 11-1) призначення і звільнення керівника підрозділу внутрішнього аудиту (внутрішнього аудитора); 11-2) затвердження умов трудових договорів, що укладаються з працівниками підрозділу внутрішнього аудиту (з внутрішнім аудитором), встановлення розміру їхньої винагороди, у тому числі заохочувальних та компенсаційних виплат; 11-3) здійснення контролю за своєчасністю надання (опублікування) товариством достовірної інформації про його діяльність відповідно до законодавства, опублікування товариством інформації про принципи (кодекс) корпоративного управління товариства; 11-4) розгляд звіту виконавчого органу та затвердження заходів за результатами його розгляду у разі віднесення статутом товариства питання про призначення та звільнення голови та членів виконавчого органу до виключної компетенції наглядової ради; 12) обрання реєстраційної комісії, за винятком випадків, встановлених чинним Законом; 13) обрання аудитора (аудиторської фірми) товариства для проведення аудиторської перевірки за результатами поточного та/або минулого (минулих) року (років) та визначення умов договору, що укладатиметься з таким аудитором (аудиторською фірмою), встановлення розміру оплати його (її) послуг; 13-1) затвердження рекомендацій загальним зборам за результатами розгляду висновку зовнішнього незалежного аудитора (аудиторської фірми) товариства для прийняття рішення щодо нього; 14) визначення дати складення переліку осіб, які мають право на отримання дивідендів, порядку та строків виплати дивідендів у межах граничного строку, визначеного частиною другою статті 30 Законом України "Про акціонерні товариства"; 15) визначення дати складення переліку акціонерів, які мають бути повідомлені про проведення загальних зборів відповідно до частини першої статті 35 Законом України "Про акціонерні товариства"та мають право на участь у загальних зборах відповідно до статті 34 Законом України "Про акціонерні товариства"; 16) вирішення питань про участь товариства у промислово-фінансових групах та інших об'єднаннях; 16-1) вирішення питань про створення та/або участь в будь-яких юридичних особах, їх реорганізацію та ліквідацію; 16-2) вирішення питань про створення, реорганізацію та/або ліквідацію структурних та/або відокремлених підрозділів товариства; 17) вирішення питань, віднесених до компетенції наглядової ради розділом XVI Законом України "Про акціонерні товариства", у разі злиття, приєднання, поділу, виділу або перетворення товариства; 18) прийняття рішення про надання згоди на вчинення значного правочину або про попереднє надання згоди на вчинення такого правочину у випадках, передбачених статтею 70 Законом України "Про акціонерні товариства", та про надання згоди на вчинення правочинів із заінтересованістю у випадках, передбачених статтею 71 Законом України "Про акціонерні товариства"; 19) визначення ймовірності визнання товариства неплатоспроможним внаслідок прийняття ним на себе зобов'язань або їх виконання, у тому числі внаслідок виплати дивідендів або викупу акцій; 20) прийняття рішення про обрання оцінювача майна товариства та затвердження умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг; 21) прийняття рішення про обрання (заміну) депозитарної установи, яка надає акціонерному товариству додаткові послуги, затвердження умов договору, що укладатиметься з нею, встановлення розміру оплати її послуг; 22) надсилання оферти акціонерам відповідно до статей 65-65-1 Законом України "Про акціонерні товариства"; 23) вирішення інших питань, що належать до виключної компетенції наглядової ради згідно із статутом акціонерного товариства. До повноважень Голови правління належать: 1) без довіреності представляти інтереси Товариства в державних установах, підприємствах всіх форм власності та громадських організаціях, в усіх правоохоронних та контролюючих органах; 2) приймати рішення про вчинення правочину, якщо ринкова вартість майна або послуг, що є його предметом, становить до 10 відсотків вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності Товариства; 3) укладати значні правочини, якщо ринкова вартість майна або послуг, що є його предметом, становить від 10 до 25 відсотків вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності Товариства, на підставі рішення Наглядової ради; 4) укладати значні правочини, якщо ринкова вартість майна або послуг, що є його предметом, становить від 25 відсотків вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності Товариства, на підставі рішення Загальних зборів; 5) вчиняти від імені Товариства правочини та здійснювати всі юридично значимі дії; підписувати будь-які договори та зовнішньоекономічні контракти; здійснювати інші юридичні дії в межах компетенції, визначених цим Статутом, рішеннями Загальних зборів, Наглядової ради та Положенням про виконавчий орган; 6) представляти Товариство у відносинах з іншими суб'єктами господарської діяльності та фізичними особами як на території України, так і за її межами; 7) видавати від імені Товариства довіреності та зобов'язання; 8) розпоряджатися коштами та майном Товариства, в межах, визначених цим Статутом, рішеннями Загальних зборів та Наглядової ради; 9) відкривати та закривати рахунки у банківських установах у будь-якій валюті, з правом розпорядчого підпису за ними; 10) наймати та звільняти працівників Товариства, в тому числі керівників та головних бухгалтерів філій, представництв, вживати до них заходи заохочення та накладати дисциплінарні стягнення відповідно до чинного законодавства України, Статуту та актів внутрішнього регулювання Товариства; 11) в межах своєї компетенції видавати накази, розпорядження і давати вказівки, обов'язкові для виконання всіма працівниками Товариства, включаючи філії, представництва та відділення; 12) встановлювати форми, системи та порядок оплати праці працівників Товариства згідно вимог чинного законодавства, затверджувати організаційну структуру Товариства, штатний розклад Товариства та штатні розклади філій, представництв, визначати розміри посадових окладів всіх працівників Товариства; 13) підписувати від імені Товариства договори з Головою та членами Наглядової ради щодо виконання ними функцій голови (члена) Наглядової ради Товариства на умовах, затверджених рішенням Загальних зборів; 14) підписувати колективний договір; 15) вимагати скликання позачергових засідань Наглядової ради, приймати участь в засіданнях Наглядової ради з правом дорадчого голосу; 16) приймати участь в Загальних зборах; 17) затверджувати посадові інструкції працівників Товариства; 18) заохочувати працівників Товариства за результатами їх трудової діяльності та накладати стягнення за порушення у відповідності з чинним законодавством; 19) організаційно забезпечувати (за рішенням Наглядової ради) скликання та проведення чергових та позачергових Загальних зборів; 20) вживати заходи по досудовому врегулюванню спорів, підписувати позови та скарги, підписувати всі документи, що стосуються судових розглядів позовів та скарг, представляти інтереси Товариства в судах з усіма правами, наданими законом позивачу, відповідачу, третій особі в судовому процесі, в тому числі повністю або частково відмовлятися від позовних вимог, визнавати позов, змінювати предмет позову, укладати мирову угоду, оскаржувати рішення суду, подавати виконавчий документ до стягнення або видавати довіреність на вчинення відповідних дій іншій особі; 21) виносити у встановленому порядку на розгляд Наглядової ради, Загальних зборів питання, пов'язані з діяльністю Товариства; 22) виконувати інші функції, необхідні для забезпечення поточної діяльності Товариства. До повноважень Правління належить: 1) розробка проектів річного бюджету, бізнес-планів, програм фінансово-господарської діяльності Товариства; 2) розробка поточних фінансово-господарських планів і оперативних завдань Товариства та забезпечення їх реалізації; 3) затвердження планів роботи Правління; 4) складання та надання Наглядовій ради річних звітів Товариства до їх оприлюднення та (або) подання на розгляд Загальних зборів акціонерів; 5) укладення та виконання колективного договору; 6) призначення та відкликання осіб, які беруть участь у колективних переговорах як представники Правління; 7) прийняття на роботу та звільнення з роботи працівників Товариства, в тому числі визначення розмірів їхньої винагороди; 8) розробка штатного розкладу та затвердження посадових інструкцій та посадових окладів працівників Товариства. До повноважень членів Ревізійної комісії належить: 1) Ревізувати і перевіряти у Товаристві грошові та бухгалтерські документи, звіти, кошториси та інші документи, які підтверджують надходження і витрачання грошових коштів та інших матеріальних цінностей Товариства, проводити перевірку фактичної наявності цінностей Товариства (грошових коштів, цінних паперів та інше). 2) Отримувати від посадових осіб і співробітників Товариства документи та інформацію, необхідні для належного виконання своїх функцій, протягом 5-ти днів з дати подання письмової вимоги про надання таких документів та інформації. 3) Вимагати від Голови Правління Товариства проведення інвентаризації основних фондів та інших товарно-матеріальних цінностей. 4) Одержувати від Голови Правління і матеріально відповідальних осіб Товариства в разі проведення ревізій або перевірок, письмові пояснення з питань, які виникають в ході перевірок. 5) Пред'являти Голові Правління Товариства, що ревізуються або перевіряються, вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства з питань збереження та використання майна, що знаходиться у власності Товариства, виносити на розгляд Загальних зборів питання про здійснення заходів по усуненню виявлених недоліків та порушень в фінансово-господарській діяльності Товариства. 6) Залучати до ревізій та перевірок зовнішніх та внутрішніх експертів і аудиторів при попередньому узгоджені з боку Наглядової ради. 7) Вносити пропозиції до порядку денного Загальних зборів. 8) Вимагати скликання позачергового засідання Наглядової ради. 9) Подавати Наглядовій раді вимогу про скликання позачергових Загальних зборів. 10) Доступ у службові приміщення Товариства для з'ясування питань, пов'язаних з ревізією або перевіркою. 11) Бути присутніми на Загальних зборах та брати участь в обговоренні питань порядку денного з правом дорадчого голосу, а також брати участь з правом дорадчого голосу у засіданнях Наглядової ради, присвячених питанням оцінки результатів діяльності Товариства. |
Інформація аудитора щодо звіту про корпоративне управління |
Код робочого документу ЗНВ 5.8.1.1. Код внутрішнього стандарту ВСЗНВ 1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФАУДИТ" Адреса: Україна, 65009, м. Одеса, провулок Курортний, буд. 2 Код за ЄДРПОУ: 36921215 Банківські реквізити: р/р UA663808050000000026009240427 в АТ "Райффайзен Банк Аваль" м. Київ, МФО 380805 Контакти: телефон/факс: (048) 784-76-14,0936835773 E-mail:profaudit36921215@gmail.com,адреса веб- сайту: profaudit.auditorov.com ЗВІТ З НАДАННЯ ВПЕВНЕНОСТІ НЕЗАЛЕЖНОГО АУДИТОРА щодо відповідності інформації, зазначеної в Звіті про корпоративне управління згідно з вимогами ч. 3 ст. 401 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "АГРОСПЕЦТРАНССЕРВІС" за 2019 рік Власникам цінних паперів, керівництву ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "АГРОСПЕЦТРАНССЕРВІС", для подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку Інформація про аудиторську фірму Повне найменування юридичної особи відповідно до установчих документів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФАУДИТ" Реєстрація у Розділі "Суб`єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов`язковий аудит фінансової звітності" Реєстрація у Реєстрі за № 4347 Свідоцтво про відповідність системи контролю якості № 0772 видане згідно Рішення Аудиторської палати України № 358/5 від 24.04.2018 року, термін дії до 31.12.2023 року Місцезнаходження юридичної особи 65009, м. Одеса, провулок Курортний, буд. 2 Телефон (факс) юридичної особи (0482)748-04-12, 0936835773 Інформація про предмет перевірки та критерії Ми виконали завдання з надання впевненості та надаємо звіт з надання впевненості щодо відповідності інформації зазначеної в Звіті про корпоративне управління за 2019 рік згідно з вимогами ч. 3 ст. 401 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "АГРОСПЕЦТРАНССЕРВІС", код ЄДРПОУ 00450915, місце знаходження: 65098, м. Одеса, вул. Новікова, буд. 3. Перевірці підлягали дані Звіту про корпоративне управління ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "АГРОСПЕЦТРАНССЕРВІС" за 2019 рік. Критерієм оцінювання перевірених даних є вимоги Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" ч. 3 ст. 401, внутрішні та розпорядчі документи Товариства, а також ділова галузева практика. Відповідальність управлінського персоналу та аудитора Управлінський персонал несе відповідальність за підготовку та достовірне надання Звіту про корпоративне управління ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "АГРОСПЕЦТРАНССЕРВІС" за 2019 рік у відповідності до ч. 3 ст. 401 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок", Статуту та інших внутрішніх та розпорядчих документів Товариства. Відповідальність управлінського персоналу охоплює: розробку, впровадження та використання внутрішнього контролю стосовно підготовки та достовірного представлення даного Звіту, який не містять суттєвого викривлення внаслідок шахрайства або помилки. Нашою відповідальністю є надання висновку щодо відповідності Звіту про корпоративне управління за 2019 рік, зокрема висловлення думки щодо інформації, зазначеної у пунктах 5-9 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" ч. 3 ст. 401, та проведення перевірки інформації річного звіту керівництва зазначену в пунктах 1-4 ч. 3 ст. 401 даного Закону. Ми виконали завдання згідно з вимогами Закону України "Про аудиторську діяльність", Міжнародного стандарту завдань з надання впевненості 3000 (переглянутий) "Завдання з надання впевненості, що не є аудитом чи оглядом історичної фінансової інформації". Опис виконаної роботи У відповідності до Закону України "Про аудиторську діяльність", Міжнародного стандарту завдань з надання впевненості 3000 (переглянутий) "Завдання з надання впевненості, що не є аудитом чи оглядом історичної фінансової інформації" нашими обов'язками є дотримання етичних вимог, а також планування й виконання аудиторських процедур для отримання достатньої впевненості, щодо предмету завдання. Виконання завдання передбачає здійснення аудиторських процедур вибір яких залежить від судження аудитора. Висновок Ми вважаємо, що отримали достатні та відповідні докази для висловлення нашої думки щодо відповідності інформації у Звіті про корпоративне управління за 2019 рік, зокрема висловлення думки щодо інформації, зазначеної в пунктах 5-9 ч. 3 ст. 401 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок", та провели перевірку інформації річного звіту керівництва зазначену в пунктах 1-4 ч. 3 ст. 401 даного Закону. На нашу думку ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АГРОСПЕЦТРАНССЕРВІС", при складанні Звіту про корпоративне управління за 2019 рік дотрималось в усіх суттєвих аспектах вимог ч. 3 ст. 401 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок". Дата і номер договору із завдання з надання впевненості Договір № 3-ЗНВ/2020 від 30 січня 2020 року Дата початку та дата закінчення проведення перевірки Перевірка проводилася з 30 січня по 01 квітня 2020 року Директор - аудитор ТОВ "ПРОФАУДИТ" №100648 у Реєстрі аудиторів та суб'єктів аудиторської діяльності, сертифікат аудитора № 007040, рішення АПУ № 269 від 29 квітня 2013 р. 01.04.2020 року А.П. Дворнікова |
|